متفورمین سود برای بیماران مبتلا به CKD است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

متفورمین سود برای بیماران مبتلا به CKD است

متفورمین سود برای بیماران مبتلا به CKD است: "من 76 سال مبتلا به دیابت نوع 2 و من ER 1500 میلی گرم melbine با مرحله 3 بیماری renal.Debería melbine ادامه به بحث با دکتر من و من باید تبدیل به melbine محل هستم. تا به حال به دریافت اطلاعات. نسبت BUN از 22 میلی گرم، کراتینین 1.39mg، BUN / کراتینین 15.8 ".اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید. ما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

متفورمین معمولا مورد استفاده در درمان دیابت نوع 2. شما می توانید کنترل سطح قند خون با افزایش حساسیت به انسولین، کاهش تولید شکر توسط کبد کمک و کاهش جذب قند. متفورمین باقی مانده است به خارج از بدن توسط کلیه ها در شرایط مناسب دفع می شود. علائم اسیدوز لاکتیک شامل ضعف، خواب آلودگی، کاهش سرعت ضربان قلب، احساس سرما، درد عضلانی، تنفس مشکل، از دست دادن هوشیاری، متفورمین etc.Aunque به طور مستقیم باعث آسیب کلیوی نیست، بیماران مبتلا به آسیب کلیوی و، و یا بیماری کلیوی باید دارو استفاده نمی کنند.

عارضه قابل توجه دیگر متفورمین دستگاه گوارش شکست aguda.Problemas کلیه اسهال یا استفراغ قابل توجهی است که معمولا در افرادی که مصرف متفورمین درمان رخ می دهد که بیماری کلیوی مزمن subyacente.Puede منجر به کم آبی شدید و نارسایی حاد کلیه. وقفه در متفورمین و آبرسانی شدید معمولا در ترمیم تابع پایه کلیوی می شود.

طب گیاهی اعمال می شود خارج به کار به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، بهبود جریان خون و اکسیژن به کلیه ها، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلی کلیه در طول زمان.

ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام زیر، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: